HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.16. 17:16 valkoinen

117. nap: az utolsó este

 Ahh, pont 6 óra van, amikor elkezdem ezt a posztot, mindjárt jön Ahyoung, hogy kötelező közös programot csináljunk... Bizonyára bennem van a hiba, de kib...ottul álszentnek érzem, hogy 4 hónapig alig foglalkoztunk egymással, de most meg muszáj valami. Kötelező. Amúgy a tutorommal is ugyanez a szitu, akinek tegnap írtam, hogy pénteken megyek, a múlt heti "randit" lemondta, mert beteg, most azt írta, hogy még mindig az, de ráérek-e holnap... Délután még akartam egy utolsót könyvtárazni, de ezek után nem tudom, mennyire jön össze. Ebéd után kinyomtattam megint az egyik papírt (mert elhagytam a másik oldalát), de most elég bénán sikerült, Zsófi is mondta, hogy az övé is, szóval vagy rendszerhiba vagy böngésző, de nem próbálkoztam még egyszer. Aztán megnéztem a vizsgám, természetesen 4-es... Most csak egy embernek lett 5-ös, Katka természetesen. :) De most buktak is elég sokan, lettek 2-esek, 3-asok is. Nem tudom, hogy, mert nem volt olyan iszonyatosan nehéz. Aztán elbaktattam aláíratni a papírt a külügyes dékánnal - aki szabadságon van - rendkívül fantasztikus időzítés. Úgyhogy végülis egy másik fejes írta alá, aki tud magyarul. :) És annyira kellett röhögnöm, mert 3 nyelven kommunikáltunk. :D Én elkezdtem finnül, akkor ő egy idő után átváltott angolra (olvasva a papírt), és még tovább olvasva meg magyarra, aztán valamit nem tudott magyarul, akkor visszaváltott angolra, akkor én megint finnül mondtam neki valamit. :D Szóval igenjó volt. :D Aztán könyvtár, és ennyi. Bakker, most esik le, hogy tanulnom kéne, én meg szülifelit nézek...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr502520047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása