HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.03. 15:09 valkoinen

104. nap: 30. éves a Magnum

 Tegnap sikerült megírnom egy oldalt a katonából, ma is ennyi a terv, még, sajnos, nem álltam neki. Kicsit később mentem ebédelni, mint terveztem, megvártam, hogy Ahyoung elmenjen a finn vizsgájára délre, amire egész éjszaka tanult, szerintem kb. 2-3 órát aludt. Én amikor kb. háromnegyed 4-kor abbahagytam az MSN-ezést, még nagyban nyomta az ipart. Szóval utána mentem még el zuhanyozni, hajat mosni, hajat szárítani - elment az idő. A változatosság kedvéért megint fasírt volt a menü, de most egy észak-spanyol (konkrétan asztúr) kolbászból csinálták, aminek chorizo a neve. Állítólag nagyon hasonlít a magyar füstölt kolbászhoz - ám legyen. :) Amúgy a chorizo állítólag azt jelenti spanyolul, hogy tökfilkó. :) Németül meg: spanische Paprikawurst. :) Mellesleg Magyarországon is lehet kapni, a Herz gyártja vagy forgalmazza, állítólag jó drága. És a címről: 30 éves a Magnum, jeee - tuti kell néznem egy részt. :) De ma olvastam más okosságokat is a neten, egy cikket arról, hogy hogyan védjünk a fogainkat, és pl. azt írták, hogy reggeli előtt kell fogat mosni... Fura. Mindig hülyének néztem az olyan embereket, akik reggeli előtt mosnak fogat, és láss csodát, most meg kiderül, hogy én vagyok hülye - így múlik el a világ dicsősége, sic transit gloria mundi. :) A másik, meg hogy azt ajánlották, hogy ne együnk naponta 5-ször, mert az rossz a fogaknak, ez meg csak amiatt érdekes, mert mindenhol ezt a sokszor keveset dumát nyomják - szóval erről is kiderült, hogy az ember bárhogy csinálja, valamilyen szempontból mindig rossz, más szempontból meg jó.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr22490689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása