HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.02. 19:27 valkoinen

42. nap: szülihétvége I. felvonás

 Megbeszéltük Mariyával, hogy 10-kor találkozunk a Muminmúzeumnál, végül bementünk oda, én jórészt inkább haldokoltam, pihiztem, filmet néztem, könyvet olvastam, mivel egyrészt láttam a kiállítást (bár Mariya is) pár hete, másrészt meg asszem beteg vagyok/leszek. Ami azért jó, mert nincs nálam lázmérő, lázcsillapító, Strepsils, semmi. Majd ha nem múlik el, az utóbbit veszek. Aztán elmentünk a Munkások múzeumába, ahol először is volt egy körbevezetés az épületben, láttuk pl. a pinceszínházat, és annak az öltözőjét, nagyon vicces volt, meg pont akkor állítgatták a világítást, az is vicces volt. :) Jó volt, hogy sokat lehetett ülni, így nem volt annyira látványos a haldoklásom. :) Aztán megnéztünk egy festészeti kiállítást, aztán meg a Lenin-múzeumot. :) Amiből nem sok mindent értettem, mert a kiállítás lényege oroszul volt, csak az egyes dokumentumok alá írták oda, hogy mi az, finnül. Amúgy azért van itt múzeum (és ott), mert itt találkozott Lenin először Sztálinnal 1905-1907-es száműzetése idején. Aztán elmentünk kajálni, sajnos, a sulimenzáról éppen lemaradtunk, úgyhogy meki lett belőle. :) Következő állomás a Verkaranta kézműipari és iparművészeti múzeum volt, ahol nagyon szép festményeket láttunk! Egy Olli Joki nevű festőtől. A shopban meg végre találtam tamperés képeslapot Áginak. :) Utána meg a Tallipiha (istállóudvar) nevű helyre mentünk, ahol lehetett pónigolni, amúgy ilyen kézművesvásár volt, de nem tetszett semmi, pedig szeretnék venni kesztyűt meg pénztárcát is (most már aktuálissá vált a laptoptáska is, mert ma sikeresen szétbarmoltam a cipzárját). :( Ennyi, most lefekszem asszem, elég gyengus vagyok... Remélem, holnapra meggyógyulok. :) Head ööd (jó éjt észtül :D)!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr512340037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yad 2010.10.03. 14:37:39

Aspirin és Strepsils ott is van, talán annyira nem is drága, kicsim

valkoinen 2010.10.03. 14:48:57

@Yad: Anyaaa, hát baszogatós kommentet neeee! :D Kimoderállak :D Amúgy update: vettem ma Strepsilst, magamtól is okos vagyok, bee!
süti beállítások módosítása