HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.13. 18:45 valkoinen

114. nap: az utolsó hét

 Ma sikerült későnkelési rekordot döntenem: dél. Viszont most tényleg értelmes okom volt 4-ig fennmaradni: tanultam a szerdai vizsgára. Bár sajnos rádöbbentem, hogy olyan dolgokat is fog kérdezni a tanár, amiket csak úgy felírt a táblára, én meg azokat nem mindig írtam le... De végülis a mintavizsgában is ki tudtam következtetni, talán élesben is így lesz. Ebéd után elmentem a BTK-s könyvtárba. Szépen felmentem a számtechterembe, elküldtem magamnak e-mailben a könyv adatait (jó pont, hogy van ilyen szolgáltatás, bár lehet, hogy máshol is van), 30-as meg 32-es számnál volt a két könyv. Végigjártam az egész könyvtárat 2x, semmi. És kiderült, hogy nem a BTK-s könyvtárban vannak ezek a könyvek, hanem az egyetemiben... Átmentem oda, de az egyik könyvet nem találtam meg, maradt a másik, sokáig nem jutottam benne, mert fél 4-kor megszólalt a hangos, hogy fél óra múlva zár a könyvtár... Most utánanéztem a könyvtár honlapján, ez már a karácsony előtti menetrend. Mennek ajándékot vásárolni a könyvtáros nénik, akik amúgy se kölcsönöznek. :) Végülis mindegy, itthon is van elég tanulnivalóm. Nem mintha annyira aktív lennék, most fogok csak nekiállni, pedig már több, mint 2 órája itthon vagyok...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr512513709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása