HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.22. 15:34 valkoinen

93. nap: az utolsó észt hét, végre...

 Sajnos az utolsó napom is Ahyoung nélkül, holnap hajnalban már itt lesz (Lappföldön volt, a kajáját meg itthon hagyta szerencsétlen), de amúgy annyi cuccot vitt, mintha egy hónapra menne, pedig csak 6 éjszaka volt - nem fért bele a saját bőröndjébe, és kölcsön kellett kérnie az enyémet.

És már nem volt ma irodalmam. Leadtam ma az előadásnaplót, délelőtt még az utolsó simításokat csináltam, normális hivatkozások (kiskapitálissal kiemelve a vezetéknév, a cím meg kurzívval) stb. És ha már a másik épületben voltam, elmentem az észt házimért és a próbavizsgámért. Jó szar lett. :) A házijaim mindig szarok, mert általában olyan dolgokat ad fel, amit nem vettünk, és akkor honnan szüld meg a megoldást? Viszont a próbavizsgám igen pocsék lett, pedig használhattunk mindent. Jó, mondjuk az elején nem koncentráltan túlzottan, mert paráztam a vizsgától, a végén meg szenvedtem, hogy elfelejtettem a verset, szóval nem túl sok energiát öltem bele, de hát akkor is illett volna jobbnak lennie. Na, de holnap kell utoljára észtet tanulnom, szerdán megírom a vizsgát, aztán szevasz. Oké, csütörtökön még nézünk filmet észtül, de fantasztikusan értek hozzá, hogy kikapcsoljam az agyam, ha nem érdekel valami. :) Most meg el kell mennem boltba, mert elfogyott a lekvár - megint. Meg kéne észtezni, pedig baromi álmos vagyok. Jahj.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr592465695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása