HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.14. 17:48 valkoinen

115. nap: átkos előkészületek

Papírok ügyintézésével telt szinte az egész délután. Először kinyomtattam őket a számtechteremben, aztán megnéztem a pénteki vizsgám eredményét: megint 4-es. :( De bakker, irtózatosan nehezen találtam meg a nyelvközpont hirdetőtábláját... Akkor rájöttem, hogy nem tudom, hány kredites az óra, akkor mehettem vissza a számtechterembe. Aztán elmentem az erasmusos irodába, megkérdeztem, hogy elég-e ez a mi nyomtatványunk, vagy szüksége van az itteni egyetemnek a saját nyomtatványukra arról, hogy milyen kurzusokat végeztem itt. Mondták, hogy szerintük nem elég, de kérdezzem meg a koordinátoromat, majd mondtak egy tök ismeretlen nevet. Utána vettem észre, hogy azt hitték, hogy én a finn nyelvi tanszéken vagyok, pedig az irodalmin. A vicces az, hogy ezt valami adatbázisból nézték ki - remélem, nem lesz ebből (se) probléma... Utána elmentem a TO-ra, megkérdeztem ugyanezt, a csaj még kevésbé értette, hogy mi ez a papír (amúgy nem tudom, hogy nem lehet érteni, amikor ugyanaz a nevük). Ő is azt mondta, hogy nem elég. Úgyhogy elballagtam a koordinátorhoz, aki először szintén nem értette, hogy nekem miért nem jó a hivatalos verzió, akkor elmondtam, hogy mert a mi egyetemünknek valamiért a béna sajátja kell, és nem fogadja el az itteni profit. Erre azt mondta, hogy ha az kell, hát az kell, mert szerinte itt nem kell semmit dokumentálni. Hát, remélem, hogy képben van. Aztán kis könyvtárazás, most szintagmatan, aztán készülés a holnapi ZH-ra...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr932515806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása