HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.23. 15:24 valkoinen

94. nap: tanulni kék

 Ugyanis holnap észt ZH... Tegnap neki akartam állni, csak aztán belemerültem a gtalkba és skype-ba, úgyhogy nem lett belőle semmi, sajnos... Sőt, ma finn előtt is akartam tanulni, de elfelejtettem elvinni magammal az észt füzetemet a suliba, úgyhogy megint elmaradt. Így jártam. A sors nem akarta, hogy a minimálisnál többet készüljek a ZH-ra. :) Reméljük, nem azért, mert meg akar buktatni. :) Viszont délelőtt összetűztem a papírokat, 51 oldal. Azért nem semmi. Lassan írnom is kéne az irodalmas nőnek e-mailt, hogy majd adjon korábban jegyet, hogy haza tudjak menni december 17-én, meg magyarázkodás, hogy azért szar nyelvileg (és tartalmilag?) az előadásnaplóm, mert nem vagyok finn. De szerintem erre csak holnap fogok sort keríteni, a ZH után. Tegnap vettem málnalekvárt, baromi jó! Ahyoung ma hazajött, azt hittem, csak később fog, valamikor hajnali 4 körül jött, és baromi sokáig csörömpölt meg zörgött, erre még én is felébredtem, pedig amúgy nem jellemző - nem tudom, miért nem ért rá neki, hogy reggel pakoljon ki. Finnen nem sok érdekes történt, volt megint tollbamondás, és megint kihívott engem meg Katkát is - nem teljesen értem, hogy miért azokat hívja ki, akik nyilvánvalóan nem szorulnak rá. Persze, szíve joga. Egyébként ökohét van a suliban, el akartam menni egy filmvetítésre, asszem ma van, de aztán kiderült, hogy angolul lesz, úgyhogy kihagytam, meg egyébként is tanulni kell. Az ökohét amúgy abban is megnyilvánult, hogy minden kajánál volt egy kis tábla, ami arra figyelmeztetett, hogy ne vegyél ki magadnak túl sok kaját - a finnek egy részét tényleg figyelmeztetni kell erre. Na, fel, fel, tanulni!... Bloá.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr252468129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása