HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.11. 18:57 valkoinen

82. nap: a szerencsétlen... (mellesleg boldog szülinapot, Anya! :D)

 Mármint nem a nap, hanem én (vagy ez a nap számomra). Reggel kikapartam magam az ágyból 8-kor, pedig nagyon álmos voltam, aludtam vagy 6 órát, és nekem az kevés, bevánszorogtam (csúszkáltam) a suliba - ahol csak a sötétség fogadott... Gondolom, elmaradt az óra. De ez annyira jellemző, hogy eddig nem sok órán voltam benn, most bementem volna, és elmarad... Úgyhogy 5 órán keresztül üldögéltem a számtechteremben... És a végefelé már értelmes dolgot is csináltam! A livemochán finneztem. :) Meg kijavítottam egy magyar dolgozatot (szerintem a javítással többet szórakoztam, mint a finnel :D). Nem is írtam: tegnap kimondottan szar volt a kaja, de olyannyira, hogy meg se bírtam enni, szóval fél 5-kor már éhes is voltam (csak az mentett meg, hogy kaptunk kaját a kaamosos előadáson :D - a csokiautomata elromlott, hüpp). Szóval a kaja csirkemell volt tandoori mártásban. Ez, a google szerint, valami indiai cucc. De nem is feltétlenül a szósszal volt a baj (azzal is), de olyan száraz volt a hús... újra gyereknek éreztem magam :D Úgyhogy a végén már csak rizst ettem uborkasalátával - felemelő volt. Észten nem sok minden történt, a tanár felolvasta a szöveget, amit majd nekünk is kell a vizsgán - azért legalább egy-két emberrel kipróbálhatta volna, hogy egy nem észt beszédében mennyi hibát talál... Aztán hazajöttem, el kellett mennem boltba, mert elfogyott a lekvárom (eper, hmm), vettem újat: narancsos... Szar. Bele van téve egy csomó héj, és totál keserű az egész. "Szerencsére" lesz vele időm megbarátkozni...

Most belevetem magam az észt háziba, utána meg újra nekiállok az előadásnaplónak, mert azért még van mit rajta dolgozni... Ilusat õhtu jätku!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr462442220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yad 2010.11.16. 11:17:01

Bocs, hogy csak most olvastam el, és csak most köszönöm meg, legalábbis itt.
Különben meg irigyellek kicsit, hogy ennyit tudsz tanulni.

valkoinen 2010.11.16. 11:20:40

Nem problem, Anya. :) Nem kötelező olvasni, milyen jó, hogy már csak egy hónapig kell írni. :)) Áh, szerintem biztos többet is lehet tanulni, mint amennyit én tanulok... Így is szarul állok mindennel - de úgyis tudod. Na, megyek a suliba enni.
süti beállítások módosítása