HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.01. 21:02 valkoinen

102. nap: megint egy utolsó

 Mert ma volt az utolsó angol előadásom Tamperében (meg úgy egyáltalán), a finn társadalom és kultúrás. Ma volt az első olyan hét is, hogy nem volt reggel észt, és nem kellett hajnalban kelni és menni. Ebéd megint fasírt, ez valami más volt, mint eddig, sötét hagymaszószban, hogy ez mit jelent... De nem volt rossz. Szókincses órán kiosztotta a tesztvizsgát, első blikkre nem tűnt nehéznek, tehát nem kérdez olyan dolgokat, amiket nem tanultunk órán.

Az utolsó társadalom és kultúrás előadás korában kezdődött, úgyhogy késve estem be, és baromi kevesen voltunk. És láttam egy csávót Rubik-kockázni. :) Meg akartam kérdezni óra után, hogy tudja-e, hogy magyar találmány, de eltűnt a szemem elől. :) Az első előadás elég unalmas volt, a tömegmédiáról szólt, tele volt számokkal meg diagramokkal, de azt pl. megjegyeztem, bár lehet, hogy elírás, hogy a finnek egy évben majdnem 1000 eurót költenek tömegmédiára, de ebből csak 17 eurót mozijegyre. A másik meg a finn külkapcsolatokról és külpolitikáról szólt, nem volt ppt, de egészen érthető volt. Aztán mikor hazaértem, húzhattam is el boltba, mert elfogyott a lekvár - megint. És most vettem mocsárihamvasszeder-lekvárt, jee!! :) Nem rossz, de azért nem vennék ezt legközelebb, a málnalekvár sokkal jobb. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr842487033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása