HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.13. 15:36 valkoinen

84-85. nap: eseménytelen hétvége

 Szombat: Texmex lazac volt az ebéd, a texmex azt jelentené, hogy újhagyma, fokhagyma, chilipaprika, paradicsom, bab, cayenne bors, szárított chilipehely, oregano, fahéj, cukor, só - az eredmény: undorító. Bab nem volt benne, nem mintha attól jobb (vagy rosszabb) lett volna... Tegnap 3-ig voltam fenn, megnéztem a Magas, szőke férfi felemás cipőben-t, ami amúgy elég gonosz film a felszarvazott férj szempontjából... Ahyoung egyébként nincs itthon, csak holnap jön haza, mert Turkuba ment valami barátjához. Tegnap befejeztem az előadásnapló több mint felét - de ez volt a könnyebbik része...

Vasárnap: már megint egy ünnep - már megint megszívtam. Ma apák napja van, a boltok megint zárva... Úgyhogy boldog apák napját, Apa :) Bár otthon, ha tartaná(n)k, akkor júniusban lenne. Szóval megint mekis kaja, reméljük, most is kihúzom ezzel az egy étkezéssel holnap ebédig. :) A héten, amikor vettem a csodálatos narancslekvárt, amit Ahyoungnak adományoztam, akkor láttam kitéve a Lidlben apák napi sütit, ami mignonszerűnek tűnt amúgy, de nem gyanakodtam, hogy náluk ez olyan hatalmas ünnep, hogy megáll az élet. Most megnéztem az Igenembert, tényleg klassz film. :) Ma pedig, terveim szerint, befejezem az előadásnaplót. Ilusat päeva jätku!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr342446409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása