HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.09. 15:42 valkoinen

110. nap: güzü-nap

A könyvtárban nem találtam meg Az ismeretlen katonát a polcon, pedig többnek is kellett volna lennie. Hm, mondom, jó, akkor felkérem a raktárból, amit nem tudtam, hol van. Odamentem a könyvtáros nénihez, közölte, hogy ez nem így megy ám, ha most kikérem, holnapra hozzák fel. Na, mondom, ez klassz, de nem hagytam magam, mondom, nehogymáne tudjam leadni a beadandóm, elpanaszoltam, hogy hát én ezt meg ezt a könyvet keresem, de nincs a polcon, pedig a netes katalógus szerint ott kéne lennie. És akkor kis pötyögés után kihozta nekem, hogy a helyben olvashatóak között is megvan - én ezt miért nem láttam a gépen? Aztán akkor rájöttem, hogy tök hülyeeee vagyok, mert a magyar Ismeretlen katonát meg itthon hagytam, így jóval lassabban találtam meg a 29 hivatkozásomat, hogy csak a magyar oldalszámok voltak meg... Most hazajöttem mosni, de megyek vissza a könyvtárba, mert egy hivatkozást nem találtam meg, aztán át akarom nézetni a beadandót, amit éppen most írok finn helyesírás-ellenőrzővel, de azt hittem, hogy jobban fogok állni... :( 8-ig van nyitva a számtechterem, nem tudom, 2-2.5 óra mire lesz elég... Jah, holnap meg ZH, jee...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr352504587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása