HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.10. 20:06 valkoinen

111. nap: finn vizsga

 Leadtam tegnap a beadandót, sikerült. :) Jó sokáig fenn voltam, tudnám, miért. :D 4-kor feküdtem le, 10-kor volt a vizsga. Hétvégén már kiírtam a szavakat, most átolvastam még egyszer az egész könyvet, de tényleg nem tudom, minek, találtam benne kb. 5 szót, amit múltkor nem írtam ki, a nyelvtanokat vágom - szerintem jól sikerült. 45 perc alatt simán meg lehetett írni, de aztán bennmaradtam még egyszer annyit, úgyse volt semmi dolgom, átolvastam vagy 5x, szépen átírtam, ami először csúnyára sikeredett, meggyőztem magam, hogy minden fasza. :D Ebéd után elbandukoltam a könyvtárba. Majdnem 6-ig ott voltam, amikor is becsődölt a könyvtári adatbázis, én meg pont azzal szórakoztam, mert befejeztem az egyik könyvet! Tök örültem. Átnéztem még kettőt, az egyik viszonylag hasznos volt, csak nem annyira tudományos, mert a bevándorlóknak ír a finnországi etnikai helyzetről (igen, erről írom a szakdogám, amihez kiválóan értek, hiszen sosem tanultam szociológiát... Sebaj. :D). Lassan egyébként is mennem kellett, mert úgy volt, hogy Laurával, a tutorommal találkozok, de aztán írt, hogy beteg, úgyhogy a jövő héten. Amúgy ma nyílt meg a Fő téren a karácsonyi piac. :) Szerintem holnap elnézünk Katával (szaktársam és most Turkuban van, ami innen kb. 160 km-re van, ott van a repülőtér (itt is van, de innen a Wizzair csak Gdanskba megy).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr762507600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása