HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.25. 18:09 valkoinen

65. nap: az első közepes hó

 Akkor most definiálom a címet, ahogy a szakdogában is kell az alapfogalomnak tűnő dolgokat. :) Szóval miután múltkor azt írtam, hogy első hó, azt nem írhatom, meg igaz se lenne, viszont olyannyira nem nevezhető nagy hónak, hogy amikor kiléptem a koliból fél 12 után, nem tűnt fel, hogy esett, tehát nem nagyon maradt meg, csak a füvön, ilyesmi. A suli udvara tök jól nézett ki, csináltam róla mentális pillanatképet - hát, ez jóbarátokos poén, nem mindenki érti (itt, Anya, Rád gondolok, ha olvasod :D). 10 után keltem ma, Ahyoung az ágyban feküdt, pedig már felkelt korábban, gondoltam, hogy beteg - az is (volt), most hazajöttem, azt mondta, már jól van - ámen. Szóval nem ment ma suliba. Én ebédelni mentem be. A kajáról ma azt hittem, hogy érdekes lesz, de nem volt az: Lindströminpihvit volt a menü, ami elvileg céklás fasírt, amihez ugye így első blikkre semmi kedvem nem volt (nem én lennék), pedig szeretem a céklát, hát de olyan fura. :D Aztán eszembe jutott, hogy múltkor Ahyoung hozott nekem céklás kenyeret, és klassz volt! Úgyhogy elhatároztam, hogy ezt fogok enni, de nem volt semmi extra íze. Finnen kiosztották a ZH-t, bejött a tippem: 4-es lett, hüpp, 60.25 pontom lett. November 3-án lehet javítani, de nem vagyok az a fajta, sajnos. :) Irodalmon az utópia, disztópia, ökotópia volt a téma, majd meglátjuk, mit szülök belőle, de volt fasza PPT, talán menni fog. Na, lassan nekiállok tanulni. Ilusat õhtu jätku!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr1002398117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yad 2010.10.26. 10:50:08

Ja, tényleg nem tudtam, de azért kikövetkeztettem.
Ha vennél elemet, készíthetnél igazi képet is, de gondolom a mentális kép praktikusabb :)

valkoinen 2010.10.26. 10:53:23

@Yad: Van elemem, csak nem hurcolászom magammal mindenhová a fényképezőgépet...
süti beállítások módosítása