HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.15. 17:15 valkoinen

116. nap: az utolsó vizsga Tamperében

 Klassz lett volna kihagyni a helyhatározót vagy helyette egy időhatározót írni: idén, de sajnos, lesz még 2 vizsgám decemberben. :( Amikkel kb. sehogyse állok. Tegnap fél 1 körül hagytam abba a tanulást - azt hittem, korábban sikerül majd, de csak valamikor 4 körül aludtam el, sorozatfüggés felsőfokon... Úgyhogy elég nehezemre esett 9-kor felkelni - sajnos, holnap is akkor kell, mert akkorra jutott mosógép... Még átnézegettem az anyagot reggel. Hát, a vizsga... Nem volt nehéz, szerintem a szokásos 4-es. Szerintem kb. 15-20 perc alatt meg lehetett írni. Voltak bizonytalanságok. De jó sokáig, kb. 1-ig benn voltam. Szerintem kb. fél órán át gondolkoztam azon, hogy mi a kalapács. Folyamatosan a fejsze jutott eszembe. És a végén eszembe jutott, hogy én tudok ám egy olyan szót finnül, hogy csónakalakúharcibalta-kultúra (fogalmam sincs, hogy kell ezt írni magyarul). Ami finnül: vasara/kirves/kulttuuri. És ez azért vicces, mert ebből az első a kalapács, a második meg a fejsze. :) Egy dolgot meg helyesírásilag kijavítottam rosszra, szóval az fél pont levonás. Valahol még biztos lesz hibám, szóval... jah. Nem zavar, hogy nem vagyok tökéletes, az viszont igen, hogy mások azok. Szemétség. :) Utána könyvtárazás. Közben visszaírt Rita, aki az előző félévben volt itt Tamperében, a papírokról kérdeztem, de már nem emlékszik semmire. Annyira vicces. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr222517824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása