HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.16. 16:24 valkoinen

87. nap: csak terveim vannak

 Semmi érdemleges nem történt, csak terveim vannak, hogy ma befejezem az előadásnaplót, tegnap végül el se kezdtem, mert finn házit írtam, MSN-eztem, stb. Finnen ma a csoport legjobb finnese ült mellettem, Natalia, egy orosz csaj. Mondjuk, mostanában annyira nem remekel, mert kevésbé használt nyelvtanokat veszünk, de hát nem is ez számít. Holnap meg az utolsó normális észt óra lesz elvileg, holnapután igazából fogalmam sincs, hogy fogunk vizsgázni, illetve hogy mikor. Óra helyett vagy előtt vagy után. Amúgy annyira furcsák már ezek a poszt címek, hogy utolsó irodalom, utolsó észt, stb. Nem mintha bánnám, hogy mindjárt vége, nem titok. :) Holnap érek a finishbe, az utolsó negyedbe, az utolsó hónapba. Az utolsó hazaruccanás másfél hét múlva. :) Persze, még történhetnek új dolgok, pl. most, hogy nincs irodalmam, jó lenne megnézni az ESN (Erasmus Student Network - ami amúgy otthon is van) által szervezett finn nyelvcsoportot. Persze, ehhez gondolom, be kell fizetni a tagdíjat, de hát tök mindegy. :) Kíváncsi vagyok, milyen idő lesz otthon, remélem, jó. Bár, gondolom, az itteninél csak jobb lehet. Mondjuk, mire hazamegyek, már majdnem december, szóval lassan otthon is aktuális lesz a téli időjárás. Na, lassan belevetem magam az előadásnaplóba. Ilusat õhtu jätku!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr732452776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása