HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.30. 15:23 valkoinen

97-101. nap: utoljára haza meg vissza

 Pénteken hazamentem. Majdnem lekéstem a tamperei buszt, mert reggel azon paráztam a szekrény előtt, hogy vajon nem fogják-e velem kidobatni a bonbont a reptéren, amit anyának vettem, de aztán nem dobatták ki, szerencsére. :) Utána meg a repülőt késtem le majdnem, mert a neten azt írták, hogy Turkuban a reptéri busz 9.10-kor indul, a valóságban viszont 9.05-kor, és a következő busz természetesen nem ment ki az én terminálomhoz. Az a szerencse, hogy nincs annyira messze egymástól a kettő, úgyhogy az utolsó pillanatban odaértem. A repülés most is eseménytelen volt. Szerencsére most nem kellett olyan sokat várnom a keletiben, mint múltkor. A visszafele út is érdekes volt, alapból attól, hogy reggel 6.30-kor ment a repülő. Reggel akartam magamnak venni kaját, de jobb esetben otthon hagytam, rosszabb esetben elhagytam a kulcstartómat, amiben az aprópénz volt, gondoltam, most egy 80 forintos Sport szeletért nem fogok ezressel fizetni, hogy aztán megint ne tudjam hová tenni az aprót, majd a reptéren. De a reptéren éppen beestünk a kapuhoz, mert az ellenőrzés kb. 40 percig tartott, a szokásos 10 (vagy annyi se) helyett. Turkuban éppen elértem a tamperei buszt, úgyhogy ott se kajáltam végül. :)

Ma csak egy finnem volt, aminek a végén már a kurzus értékelése című nyomtatványt töltöttük ki - közel a vég, 2.5 hét van hátra. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr822483723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása