HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.21. 19:46 valkoinen

90-92: apátia és előrehozott karácsony

 Tegnapelőtt meg tegnap, még valamennyire ma is, iszonyatos apátia vett rajtam erőt, ugyanis november 15-ig fel kellett volna adnom egy levelet, ami a kiköltözéssel kapcsolatos, így lehet, hogy bukni fogom a kauciót, azaz több, mint 65 000 forintot, és így valószínűleg búcsút inthetek a motoros ruhámnak (legalábbis valamelyik részének)... Úgyhogy ebben a 2-3 napban gyakorlatilag folyamatosan filmeket néztem, hogy ne kelljen erre gondolnom. Már nem is emlékszem, miket láttam, ami új volt, az pl. a Kalandpark, amiben A közösségi hálóból a srác játszik meg az Alkonyatból a csaj, elég érdekes film. Olyan hétköznapi dologként mutatja be a füvezést meg ittas vezetést, hogy az hihetetlen. Ma meg a karácsony "megnyitása", kezdete volt. Fura, mert Magyarországon csak jövő héttől lesz advent - szerintem a finnek unatkoznak, mert 2 hete mindenszentek volt, múlt héten apák napja, most meg ez. Najó, mindenszentek mindenhol van, apák napja meg azért van ekkor, mert pont fél évvel anyák napja után van (a szimmetria...), de ezt a karácsonyi izét nem tudom megmagyarázni. Délben kezdődtek a programok, volt gyerekkórus, aranyos manós sapkában - sajna nem tudtam őket lefényképezni, mert hátul álltam. Aztán volt egy "macskanő" (inkább néni), ilyen gyerekek által sztárolt valaki. Vicces kis műsora volt, pl. hogy csináljunk karácsonyi orrot! Azt úgy kell, hogy mézeskalácsot rajzolsz az orroddal. :) Ilyenek, a gyerekek nagyon élvezték. :) Kaptam ananászos szaloncukrot is. :) Aztán elmentem egyet kajálni a Koskikeskusba (a koski vízesést, zuhogót jelent, a Tammerkoski miatt, a keskus meg központ, ez gyakorlatilag egy bevásárló központ, Mariyával voltam itt, de alig találtam meg a mekit, úgyhogy pár percet késtem is a parádéról, már pont elindultak, jó, mondjuk, ez a télapó nem volt egy nagy szám, szerintem nem az eredeti 3 télapó egyike volt, hanem csak valami tamperei. :) A kedvenceim, persze, állatok voltak: volt egy ló meg egy csomó kutya, akik egy kis szekeret húztak, amin plüssmacik ültek. :) Fél 5-től a Hämeenpuistóban (puisto - park) meg egy Johanna Debreczeni nevű csaj énekelt, amúgy klassz volt. :) Voltak (tűz)zsonglőrök is. De totál szétfagytam, meg se vártam a végét. Most meg a Télaput nézem. :) Ilusat õhtu jätku! 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr612463826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása