HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.23. 18:23 valkoinen

56-63. nap: hazatérés-visszatérés II.

 Jahm, hivatalosan is túl vagyok a felén, bár az első felében 2x voltam otthon, és abból az egyik majdnem egy hét volt, míg a második felében meg csak egyszer megyek haza, és a kurta farkú malac farkánál is rövidebb lesz... Az odaút fantasztik volt, mert elfelejtettem, hogy csak reggel 9-kor nyitnak a boltok, én meg ugye 8 után valamivel indultam, szóval nem tudtam csokit venni az otthoniaknak meg magamnak normális reggelit se. Végül mekiben kajáltam, elvitelre, ilyen se sokszor fordult elő - és fura, mert Magyarországon fél 11-ig nem adnak sajtburgert, itt meg simán - liberális ország. A repülés elég eseménytelen volt természetesen (az lenne a ciki, ha nem lenne az), hallottam 2 finn pasit beszélni a vörös iszapról. Aztán otthon a szokásos 200-as busz helyett egy másikkal jöttem, aminek kicsit hosszabb volt a menetideje - nem mintha zavart volna, így is 2.5 órát kellett várnom a vonatra. Bemondták, hogy korábban fog indulni, reménykedtem, hogy egy órával, de persze, nem. :) Teljesen pontosan indult vagy még késve is. A vonaton elkezdtem nézni a Changelinget, jó film, otthon befejeztem. A szünet baromi gyorsan elrepült, akartam találkozni Balázzsal meg Alizzal, egyik se jött össze, viszont voltam orvosoknál, Samut is elvittem, vásároltunk - a kesztyűt ügyesen otthon hagytam, bögrét pedig teljesen elfelejtettem hozni, úgyhogy most törött fülű bögréből iszom (tükrözi a lelkiállapotom? :D). Tegnap Pest, Marínánál aludtam, aki végül elment Barbival bulizni, és csak hajnali 5-kor jött haza, sejtettem, hogy valami ilyesmi lesz a program, úgyhogy inkább nem mentem. :) Ma túl korán értem a reptérre, ilyen se volt még, legközelebb tovább kell aludnom. :) Találkoztam Terhivel (finn tanárom - egybe és külön is igaz), váltottunk pár mondatot, de aztán a repülőn már máshová ült, utána meg kocsival ment tovább, én meg busszal. Busz előtt szokásos Hesburger, és már megint korábban kinn voltam a buszmegállóban, mint kellett volna - rossz szokásnak nyilvánítom. :) Pedig 13 perccel buszindulás előtt takarítottam le a tálcát, öltöztem fel, értem ki, de még így is várni kellett. Hát, ennyi. 17.10-re értem be, hazavittem a cuccot, gyorsan még elmentem Lidlbe, vacsi, pont. Most éppen próbálok ráhangolódni a tanulásra, amivel, természetesen a rohadt életbe, sehogy se állok... Ilusat õhtu jätku! 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr762393590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HML 2010.10.29. 00:05:03

Jaj, pedig jöhettél volna, időben hazaértünk! Legközelebb nem hagylak otthon! ;)

valkoinen 2010.10.29. 00:15:58

@HML: Ha elmentem volna, szerintem fel se bírtam volna kelni. :D Az meg nem lett volna vicces...
süti beállítások módosítása