HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.04. 13:04 valkoinen

105-107. nap: 1917. december 6. - független Finnország

Szombat: Abszolút eseménytelenség azon kívül, hogy voltam benn a suliban kajálni, ahol szójafasírt volt a kaja, nem rossz amúgy, először vagy másodszor ettem életemben. Már egy ideje vannak karácsonyi díszek az asztalon. Tegnap megírtam újabb egy oldalt a katonából, ma, terveim szerint befejezem...

Vasárnap: Totális semmi. Voltam boltban, aztán egész nap Showder klubot néztem. Nem tudom elkezdeni írni a verselemzést, mert nem tudom, melyik versekből lehet választani, csak a kötetcímeket... Írtam a tanárnak tegnap, remélem, valamikor reagál.

Hétfő: A függetlenség napja. Szállingózik a hó, de mivel folyamatosan, ezért már relatíve nagy hó van. Ma nem megyek sehová, tanulok a pénteki ZH-ra, megcsinálom a próbavizsgát. És nem kaptam semmit a Mikulástól, gyászos. :( Pedig még sosem voltam ilyen közel hozzá földrajzilag. Igaz, itt persze semmi télapós dolog nincs ma.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr932492540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása