HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.08. 12:32 valkoinen

48. nap: engem nem kísért - egyik értelemben sem

 Mert ma lohikiusaus volt az ebéd: lohi - lazac, kiusaus - kísértés. Ez amúgy nagyrészt ilyen halból meg krumpliból álló finn kaja, nem volt túlzottan ínyemre, annyit ettem belőle, amíg el nem fogyott a paradicsomsaláta, aztán a többi kuka. Hát, ennyi történt ma, köszönöm a figyelmet! :D Najó, nem, írok még. :D Tényleg ennyi történt. :) Írt nekem egy magyar csaj levelet chat.hu-n, aki kinn van Finnországban, csak hát több mint 300 km-re tőlem, úgyhogy sok mindent nem érek vele, mondta, hogy ő is egyedül van, a finnek kb. vissza se köszönnek neki, ráadásul egyedül lakik, és hogy ő is ismer egy magyart, akivel egy koliban lakik, de nem bírják egymást. Szomorú az élet. Nem csak az enyém. Megnyugtató? Nem, annyira nem. Tegnap este fél 10-től fél 1-ig annoying orange-ot néztem, de annyira jóóó, hihetetlenül szeretem, gondoltam, hogy az lesz a mai poszt címe, hogy: hey, friday, friday, hey, hey, hey, friday! :DD De aztán türtőztettem magam. :) Szóval, aki nem tudná, miről beszélek, sürgősen pótolja hiányosságát, lehet, hogy a XXI. századi alap internetes műveltségéből marad ki, bizony: https://www.youtube.com/watch?v=ZN5PoW7_kdA. Tegnap megírtam az Erasmus kiegészítő támogatás beszámolóját, aminek több mint 1 oldalnak kellett lennie, azt hittem, majd gyorsan fog menni, de annyira nem. :) Hülye kérdések voltak, pl. voltak-e adminisztrációs problémáim, mit volt a legnehezebb elintézni, komoly fejtörést okozott, hogy legalább valamennyire fogyjanak a karakterek. :) És ma elküldtem. :) Továbbiakban szokásos terveim: ma tényleg írok levelet az otthoni tanároknak, előadásnapló. Ilusat päeva jätku!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr752356034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yad 2010.10.11. 17:43:47

Korszakalkotó felfedezést tettem: (3 fős minta alapján) A finnek utálnak köszönni. Nem vagyok gonosz, és ezért nekem MÁR köszön egy hellóval az itteni finn ösztöndíjas lány. Abból ítélve, amennyi időt itt (a könyvtárban és egyedül) tölt, ő is nagyon magányos lehet. A kollégium többi szobájától 2 szint választja el, a tanárok közöl 2, a hallgatók közül is 2 beszél angolul. Összesen tehát 4-en. Ahol gyakorlaton van szegény, ott szinte biztos, hogy SENKIvel nem tud sehogyan sem beszélni. De ezt sajnos nem tudom tőle megkérdezni, mert nem túl beszédes. A hellót leszámítva 0-hoz közelít.

valkoinen 2010.10.11. 17:47:32

@Yad: Na, majd én beszélgetek vele, ha otthon leszek. :D
süti beállítások módosítása