HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.12. 12:33 valkoinen

113. nap: az utolsó vasárnap (remélhetőleg)

Már kifogytam mindenemből, cukor, lekvár, de nem akarok újat venni, úgyhogy ezentúl minden nap kell boltba menni vacsinak valóért a szokásos lekváros kenyér helyett.  :) Ma is, mint (majdnem) minden vasárnap, elballagtam a Lidlbe. Amikor mentem hazafelé, ismerős hang. Motoooooor??!! Nem, egy quad volt, egy fokkal jobb, bár az is őrült, aki -17 fokban képes quadra ülni. :) Ma a szerdai szókincses vizsgára fogok tanulni (illetve ma még csak szótárazni a szavakat). Remélem, hamar letudom, aztán jöhet a szintagmatan-mondattan... Azért ma tanulok, mert a hétköznapokat "szeretném" estig a könyvtárban tölteni, hogy minél több anyagot gyűjthessek a szakdogához. Amúgy tegnap hallgattam jazzrádiót, és találtam egy olyan jóóóóóóóóóó együttest! Nagyon-nagyon-nagyon tetszik. :) A nevük The unseen quest, és a kedvenc számom tőlük a Listen, my son, de a többi is annyira jóóóó!! És szerencsére láttam is online boltban tőlük CD-t, kár, hogy elég brutál ára van. De majd egyszer eljön az én időm, most a motoros ruha a soros. :) Addig marad a youtube. :) Most az jutott eszembe, hogy Istennek legyen a hála, amiről pedig mindig a mise vége jut eszembe: a szentmise véget ért, menjetek békével, erre a hívek: Istennek legyen hála. Szerintem tök jó humora volt annak, aki ezt kitalálta (vagy esetleg nagyon hülye volt :D).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr492510631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása