HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.25. 15:44 valkoinen

95-96. nap: 4-es lettem észtből :)

 Tegnap azért nem írtam, mert jól sejtettem én hétfőn, hogy szét kéne osztani 2 napra a ZH-ra tanulást, mert sok az anyag. És valóban. Reggel 4-ig tanultam, 6-kor fel akartam kelni, de aztán csak fél 7-kor sikerült, teljesen KO voltam a nap további részében, úgyhogy szerintem 9 körül már aludtam is, az utolsó órámra nem mentem be végül, mert éhes is voltam meg fáradt is. Kinyomtattam a repjegyemet, holnap megyek haza, juhé. :) Mondjuk, 4.45-kor kell kelnem, de oda se neki. :) Szóval csak észtre mentem be, amin filmet néztünk, egy 2002-es észt-finn koprodukciós filmet az 1918-1919-es vörös-fehér polgárháborúról, magyarul is megvan: Márványba vésett nevek. Szerencsére finn felirattal néztük, észt hanggal, úgyhogy valamit értettem is belőle. Észtül csak azt értettem, ami ugyanaz, mint finnül (annyira nem sok dolog), plusz az ilyeneket, hogy: szia, bocs meg kösz. :D Annyira nem szeretem a háborús filmeket, de végülis érdekes volt. Aztán kiosztotta a dogát, amire rá volt írva az év végi jegy is, ami 4-es, szóval örülök a fejemnek. :) Minden feladatra külön jegyet kaptunk, érdekes megoldás. Az egyiket totálra elszúrtam. :D Na, most tanulni kéne, nem nagyon van kedvem, de majd igyekszem nekiállni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr642472753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása