HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.15. 17:19 valkoinen

86. nap: az utolsó irodalom!

 Nagy esők jönnek és... elindulnék. :) Szóval ma jól megáztam hazafelé, ezen kívül a nap eseménye, hogy voltam délelőtt boltban (ami nagy teljesítmény tőlem, mert 4-kor feküdtem le :D), és vettem vörösáfonya-lekvárt, jeee! Jó íze van, a narancslekvár után meg maga a mennyország. :) Az üvege is nagyon aranyos, mondanám, hogy hazaviszem, de nem lenne sok értelme, asszem - majd lehet, hogy lefényképezem. :) Vettem szendvicset is, amit már ezer éve akartam. Annyira nem volt nagy szám. Amúgy ez ilyen "dobozos" szendvics, és a genya elvágta az ujjamat (ez is a nap eseménye :D). Vettem narancsos pluszt is, ami emlékezetem szerint narancssárga, de ez piros, érdekes. :)

Finnen ma nagyon nyomi voltam, a félévben másodszor kellett felolvasnom, és nem jutott eszembe, mi a 9. :) De legalább jót röhögtünk mind az ezren. :) Utána kortárs finn irodalom volt, amin az internetes irodalomról volt szó. Nagyon gáz volt, szerintem totál felkészületlen volt a pasi, illetve még annál is rosszabb, mert akkor az ember spontán, és az lehet jó, de Wordöt vetített ki, meg 3 dokumentumot nyitogatott meg. Most nekiállok az utolsó előadásnaplónak! Hurrá! Tervezem, hogy a héten leadom. Előtte viszont kitöltöm az elégedettségi kérdőívet, amivel 1000 eurót lehet nyerni - nem semmi, hogy ennyire fontos a finneknek, hogy elmondja az ember a véleményét, Magyarországon nagyrészt le van szarva, és szerintem formai az egész. Na, munkára!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr842450504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása