HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.07. 18:27 valkoinen

108. nap: az utolsó hét, amikor még vannak óráim

 Szóval a vég kezdete. Sült csirkecomb volt a kaja, most nem strucc. :) Ma lett volna ágyneműcsere, valamikor fél 12 után akartam kivinni, de már késő volt, hüpp. És megnéztem a táblán, tényleg délig lehetne elvileg odarakni a használt ágyneműt. Nem értem, ha ennyire sietnek, akkor miért nem írnak ki 11-et, vagy mittomén - hülyék... Foglaltam helyet holnaputánra mosni, sajnos már csak szarul volt, úgyhogy 2 külön időpontban kell majd mosni a 2 adag ruhát. Megvolt az utolsó finn óra, hosszas szemantikai vitát folytattunk a próbavizsga ellenőrzésekor a szövegértéses feladatnál, igaz-hamisos nyomorékság volt (én ezért is szeretem jobban a kétnyelvű nyelvvizsgát, mert abból tényleg látszik, hogy megértetted-e a szöveget - mondjuk, szótárral meg nem nagy cucc megérteni, szóval mindkettő szar... -- jah, megkaptam, hogy ne mondjam már olyan sokszor, hogy szar, de olyan nehéz leszokni, nincs rá jó szó). A szövegben az volt, hogy III. Gusztáv svéd király egy egész hetet töltött Helsinkiben. Az igaz-hamis állítás meg az volt, hogy kb. egy hetet. Én végülis a jó választ jelöltem, de amikor csináltam, én is elkezdtem gondolkodni, hogy akkor most melyik. Aztán levezette nekünk Heikki, hogy a kb. egy hetet azt jelentheti pl., hogy 6 nagyobb egyenlő x kisebb egyenlő 8. Meggyőzött minket, hogy hülyék vagyunk. :) Óra előtt meg után voltam könyvtárban, hogy elkezdhessem írni a fucking verselemzést - utálok verset elemezni... Most neki is állok...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr682500139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása