HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.12. 15:47 valkoinen

83. nap: Scott Pilgrim a világ ellen :)

 Az előbb éppen ezt a filmet néztem meg. Nagyon jó volt. :) Majd januártól lesz a mozikban, de akkor is megnézem, mert egy origós szavazáson megkérdezték a közönséget, hogy vetítsék-e a moziban, és arra szavaztam, hogy igen, úgyhogy a magyar forgalmazó mégis úgy döntött, hogy leadják moziban, nem csak DVD-n. :) Nem mintha bánnám, mert tényleg tetszett, és szeretek moziba járni. :) Tegnap megcsináltam az észt házikat. És egész korán lefeküdtem, 1 körül, úgyhogy 10-kor már fel is ébredtem - vissza a relatíve normális életmódhoz. Ahyoung csak dél körül kelt fel, tegnap táncikálós exchange parti volt (a t betűs jelző miatt nem mentem). Ennek örömére tegnap berontott hozzánk egy 75%-osan részeg srác, közölte, hogy: jé, Téged még sosem láttalak, szia! :D Integettem neki, aztán kiment. :D Ahyoung utána bezárta az ajtót, és visszafelé nagyon csúnya képet vágott, először nem értettem, miért, aztán rájöttem, hogy ő nem szokott inni és brutálisan vallásos, szóval gondolom, utálja a részegeket - nem mintha én szeretném őket, de ez a srác még vicces módon volt részeg. :) Ebéd ma ugyanaz volt, mint tegnap, illetve én azt ettem. Eredetileg burritót akartam, de fogalmam sem volt, hogy kell enni, úgyhogy inkább maradtam a halnál. :D Délután meg megnéztem A Filmet. :) Szóval most megyek is tanulni, vár az előadásnapló. Ilusat õhtu jätku!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr992444647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása