HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.07. 16:28 valkoinen

78. nap: mindenszentek vasárnapja

 Szerencsére ez az általam ismert boltok szempontjából egy szimpla vasárnapnak felel meg, úgyhogy végre ehettem. :) Elfogyott a mosópor is, parfümöt végül nem vettem - mandarin, paprikás mogyoró és keksz volt a mai menü. Amúgy fantasztikus, hogy kibírtam egy napot egyetlen étkezéssel, a mekis kaja jó! :D Tegnap megírtam a hetirendes észt házit, jó unalmas a hetem, meg belekezdtem egy kicsit az előadásnaplóba, nyilván azt kell folytatnom. Este meg Phineas és Ferbsöt néztem youtube-on. Szerintem olyan 2 felé elaludtam rajta. 11 körül felkeltem, energiatakarékossági szempontból, mert a Lidl csak délben nyit, és nem akartam éhen halni addig. Mondjuk, továbbra sem értem, hogy múltkor képesek voltak elmondani órán, hogy óraátállítás lesz, ami elég alapdolog, most meg nem képesek szólni erről, ami meg annyira nem alapdolog... A finnek és a logikájuk. Ma amúgy szállingózott a hó. Már kicsit uncsi. :) Állítólag tegnap is szállingózott pár percig, Ahyoung mondta. De most akkor vagy essen már egyszer normálisan, vagy egyáltalán ne, de ez olyan nyomi. :) Még írnom kell finn házit is, meg el kellene küldenem az észt házimat, előbb fel kéne kutatni a tanár e-mailcímét, meg írni kell egy e-mailt, mert lesz egy előadás arról, hogy hogyan éljük túl a kaamost, azaz a finn sötétség időszakát, mit együnk, mit csináljunk meg hasonlók. Neki is kezdek a dolgaimnak. Ilusat õhtu jätku! UPDATE, UPDATE (19.54): hó! és nem hószállingózás, gyorsan teljesült a kívánságom, hogy az időjárás döntse el, mit akar :D Akkor most kívánok még pár dolgot :DD

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr662430942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása