HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.05. 12:55 valkoinen

76. nap: elfogyott a mosópor

 Szóval természetesen ma mostam, sajnos, csak 9-kor volt már hely, úgyhogy "korán" kellett kelni, de amúgy tényleg álmos voltam, úgyhogy utána vissza is fekütem aludni. Meg a parfümöm is elfogyott, sajnos. Hogy hol fogok venni... jó kérdés. Ahyoung elfelejtett tegnap hazajönni értem, úgy volt, hogy együtt megyünk a jazzre, de nem bántam annyira. :) Meg azt mondta, nem is volt jó, mert ilyen jamelés ment, azt én se mindig szeretem. Úgyhogy Jó reggelt, Vietnám!-ot néztem végül vagy 2-ig. A szárítógéppel amúgy már nem is kísérleteztem, nem bírtam beállítani az időt, aztán hagytam a francba, úgyse szárította volna meg. Eddig nem sok minden történt (bár a továbbiakban se sok minden fog), voltam benn a suliban kajálni, gyógynövényes hal volt, nem volt rossz, szerencsére nem a gyógynövények íze dominált. :) És ma megnéztem a nyitvatartást, kiderült, hogy tegnap 5-ig volt nyitva a menza, pénteken van 4-ig, khm, ellenben meg holnap egyáltalán nem lesz nyitva, azt nem kötötték az orrunkra, hogy miért nem. További tervek mára a szokásos: észt házik, előadásnapló. Most frankó, beértem magam, de az otthoni beadandókkal, vizsgákkal meg a szakdogával, sehol se állok, mondjuk, másfél hét múlva legalább már nem lesz irodalom... Csak aztán meg jönnek az észt vizsgák, tényleg, nem mondott semmit a szóbeli vizsgáról észten, pedig azt ígérte, khm... Aztán meg lassan félév vége, és a finn vizsgák, és semmit nem csináltam... Fantasztikus.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr682425659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása