HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.04. 16:50 valkoinen

75. nap: elfelejtettem ebédelni

  Nem egy jó nap a mai, elfelejtettem ebédelni, most jöttem rá, hogy az egyik feladat felét elrontottam, és ma lesz a Tampere Jazz Happening. Kb. ennyiben összefoglalható az egész. Fél 3-ig tanultam, aztán 9-kor keltem, gondoltam, majd észt után elmegyek kajálni, de csak mikor már félúton voltam hazafelé, de az fontosabb, hogy még 3 percig adtak kaját, csak akkor jutott eszembe, hogy hülye vagyok... Óra végén írtuk a ZH-t, amit alapvetően utálok, mert nem tudok figyelni az óra első felére az ideg miatt, mondjuk 1%-os előnye az, hogy az ember tud tanulni óra közben, de nem gondolnám ezt olyan hasznosnak, mivel közben dumál a tanár. Miután befejeztük, még meg is kérdezte, hogy sikerült, hát, mondom, remélem, jól, akkor úgy éreztem, hogy csak egy helyen voltam bizonytalan, viszont már akkor is tudtam, hogy bárhol elszúrhattam, mivel ragozásból írtuk, és abba könnyű belezavarodni, az akkor jó, ha már reflexből jön, nálam ez meg nem állt fenn.

Szóval sikerült elszúrnom, pedig az a vicc, hogy még át is nézegettem, de nem túl nagy hatásfokkal - hát túl keveset tanultam, ez van. Ellenben kaptunk egy csomó házit, hetirendet kell írni, meg az otthonunkról meg mellesleg végigvettük fél óra alatt a létező összes igeidőt, és ahhoz is kaptunk egy csomó házit, jó, oké, az csak csütörtökre kell, de azt mondta, hogy nem rossz, ha megcsináljuk, mivel erről lesz szó szerdán. Szóval most mehetek boltba, ahhoz sincs kedvem, így a jazz happeningre sincs kedvem, mert Mariyának is későn szóltam, hogy lesz, úgy látszik, ő nem ül annyit a gép előtt, mint én. Így csak Ahyoungékkal mehetnék, de azt kihagynám.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr1002423511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása