HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.01. 21:36 valkoinen

72. nap: itt nincs ünnep

 Tartom a tétet: ma is 11-kor keltem. 3-ig, félek bevallani, de High school musicalt néztem. :D Nem volt olyan rossz, nem értem, miért gyűlölik, láttam már ennél szarabb filmet is, viszont azt sem értem, miért vannak érte megveszve a tinik, mert azért viszont annyira nem is jó. Egészségükre, bár azért nagy adagban IQ-csökkentő hatása lehet. Volt benne egy-két jó szám, de sok idegesítő dolog is, béna jellemábrázolás stb. És kifejezetten idegesítő volt, hogy a 2 főszereplő nem csókolózott a végén, mert mindig megzavarták őket, ehh. :)

Befejeztem ellenben az előadásnaplót! Ma már, persze, újratermelődött. Kaja csirkemell volt chedar sajtos mártásban, kifejezetten ízlett! Finnen semmi extra nem volt, hallgattunk szöveget Paavo Nurmiról. Irodalmon az író helyzete a társadalomban 1990-től volt a téma, volt PPT, bár a csaj nagyon pörgette. Annyira ez nem egy jó téma, de majd meglátjuk. Az óra ellenben hiper (inter)aktív volt (micsoda szójáték :D): beszélgetnünk kellett a mellettünk ülővel, hogy szerintünk milyen az írók helyzete a jelenlegi finn társadalomban. Nagyon vágtam. :) A finnem nagyon halk volt, de voltak gondolatai, és még kommunikált is velem. Justiina is volt az órán, amit nem értek, hogy lehet, majd holnap megkérdezem észten (vagy nem). Ennyi történt ma. Nem tanultam ma délután, álmos vagyok, pedig nem igazán kéne. Ahyoung nincs itthon, mert holnapra meg kell írniuk egy esszét, azt írják közösen a suliban.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr652414679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása