HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.29. 13:20 valkoinen

69. nap: későnkelési csúcs...

 Merthogy 11-kor sikerült felkelnem, valamikor fél 11-kor megnéztem az órát, de még álmos voltam, úgyhogy... így alakult. Mondanám, hogy majd változtatok az alvási szokásaimon, de úgysem csinálok semmit délelőtt, úgyhogy nem vagyok nagyon motivált a témában, csak kicsit fura érzés 11-kor kelni. Amúgy hasznos lenne, mert általában az van, hogy este 10 után már nincs kedvem tanulni, és csak unatkozom kb. 1-ig.

Más: ma is álmodtam, tegnap is. Érdekes, hogy vannak ilyen időszakaim, pl. nyáron is volt, hogy 2 hétig folyamatosan minden éjjel álmodtam, aztán meg egy hónapig vagy több, semmi. Mindig is foglalkoztatott ez az álom-téma, kár, hogy nem születtem természettudósnak. Ma amúgy éppen olvastam egy cikket a HVG-n (nem -ben, mert ugye neten), amiben írták, hogy lassan megvalósulni látszik az álomfelvevő, bár egyelőre még csak sebészeti úton oldható meg, de azt mondják, csak idő kérdése, és simán is menni fog. Remélem, egyszer tömegcikk lesz (vagy gazdag leszek :D).

És most nekiállok tanulni. Ilusat päeva jätku!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr532407767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása