HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.26. 15:34 valkoinen

66. nap: most hallottam Zsuzsától, hogy meghalt Paul (nem jut eszembe jobb cím)

 Ma is 10 után keltem, Ahyoung már sehol, bár azt hittem, megint a konyhában főz, mert máskor kínosan tökéletesen meg van neki ágyazva (micsoda "germanizmus" így visszaolvasva), most meg nem volt, de biztos csak sietett. Ma még nem találkoztunk. Ebéd állítólag csirkecomb volt, de szerintem inkább strucc. Gigantikus volt! Ahogy félve körbelestem, mintha az enyém lett volna a legnagyobb, de lehet, hogy csak amiatt, mert az volt az én tányéromon. :) Úgyhogy jó sok hús rajta maradt a csonton, addig ettem, amíg volt rizs (rizibizi, csak nem borsó volt benne, hanem bab, répa meg egyéb felismerhetetlen zöldség). Mivel úgyse történt semmi extra ma, írok még 2 dolgot a kajáldáról. :) Az egyik az, hogy olyan hülyén van megcsinálva (vagy lehetséges, hogy én vagyok béna :D), mert vannak ilyen csipeszek, amivel ki lehet szedni a kaját, de olyan picik, és nekem sosem akarnak megállni, szerintem most faszán bele is ejtettem a csirke(/strucc)combokba. :( Szegény utánam következő(k). A másik dolog, hogy amikor mentem visszavinni a tálcát, akkor láttam, hogy a másik sorban volt normális, nem hagymás paradicsomsaláta. Meg vagyok sértődve. :)

Volt még egy finnem. Semmi érdekes. Engem is kihívtak a táblához (tollbamondás volt) - rendkívül nehéz feladat... Illetve egy fél hibám volt, az, hogy volt egy olyan szószerkezet, hogy ruoan kanssa, ami azt jelenti, hogy a kajával, én meg ruuan kanssának írtam, de az is helyes, de szerintem akkor is úgy mondta. :) Direkt figyeltem, mert a sztenderd amúgy a ruoan, csak a ruuant könnyebb kiejteni, ezért az az általánosabb. Na, mindegy. Most szokásos tea, közben 2.5 pasi, utána előadásnapló. Még a múlt hetivel le vagyok maradva meg az e heti kell, és behozom magam - reméljük... Ilusat päeva jätku!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr172400599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása