HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.24. 12:33 valkoinen

64. nap: újabb unalmas (tanulós) tamperei vasárnap

 Kb. ennyiben össze is foglaltam, mi történt ma - még semmi. Fél 11-kor keltem, Ahyoung még alszik (itt fél 2 van!). Ma még boltba se megyek, mert tegnap voltam, vettem Ahyoung-nak meg magamnak korvapuustit, Ahyoung még mindig nem tudja a nevét, pedig szereti - ennyire érdekli a finn kultúra és nyelv. Meg vettem Ahyoung-nak banánt, aki kikötötte, hogy olyat vegyek, ami zöld is. Hogy az miért jó neki, azt nem tudom. Én meg mandarint vettem, klassz. Amúgy jó sokan voltak a boltban, pedig zárás előtt negyedórával mentem. Meg vettem multivitaminos plusszot is, fő az egészség. :) Ma eddig MSN-ezgettem, most Két pasi meg egy kicsit nézek.

További tervek mára: xxxx-ra előadásnaplót írok. Még x<2.5 van hátra. Ezt már talán könnyű lesz befejezni. A következő témájára nem emlékszem, remélem, nem valami gáz. Az utolsó meg olvasásszociológia, de ezt biztos írtam annó, az végülis nem rossz téma, bár erről a katasztrófafilmesről is azt hittem, aztán mégis. Ma rájöttem, hogy hazavittem a noteszomat, amibe felírtam, hogy milyen dzsesszkoncertekre akartam menni, úgyhogy majd valamikor újra végignézhetem, yeah - szeretem a felesleges munkát, és hogy szétszórt vagyok, és valamit mindig otthon felejtek. Múltkor az MP3 (4) töltőjét hagytam otthon, azt most elhoztam. Na, végignézem ezt a részt, aztán tanulok. Mellesleg álmos vagyok. Jahj. Ilusat päeva jätku!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr802394920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása