HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.15. 12:15 valkoinen

55. nap: az első finn ZH

 Hát, annyira nem lett fantörpikus... Arra gondoltam, hogy majd csak a saját figyelmetlenségemmel kell megküzdenem, amúgy mindent tudni fogok, mert a minta ZH-val ez volt a helyzet, de itt nem, azért voltak bizonytalanságaim, nem egy, nem kettő. Szóval szerintem pápá, ötös. A 4-est tartom a legvalószínűbbnek, remélem, nem csúszok le hármasba... Alapvetően egy fél óra alatt ki lehetett tölteni a tesztet, de azért még üldögéltem rajta egy órát. :) Egyrészt mert én ültem belül, nem akartam átmászni a külső csajon, másrészt meg törtem a fejem. Egy figyelmetlenségi hibát találtam is, azért már megérte, néhány dolgot át is írtam, most nézem, az egyiket rosszra... Fantasztik... Egyet viszont jóra. Mindegy, akkor is dühítő, és az meg pláne szar, hogy egy hét múlva lesz eredmény, mivel kb. egy nap alatt ki lehet javítani ezt a rohadt ZH-t. Kellőképpen felhúztam magam. :) Nyomi finnek, hogy 2 pontot lehet veszíteni a 64-ből... :) Aztán mivel még volt pár perc fél 12-ig, elmentem számtechterembe, kinyomtatni a holnapi repjegyemet. :) Ennyi történt. Jahm. Álmos vagyok. A szemem. 2-kor feküdtem, 8-kor keltem. Fura, hogy másnak ez a normális mennyiség. :) Majd lehet, hogy ha Ahyoung elmegy, szintén finn ZH-t írni, alszom egy kicsit. Bár szerintem ő nem fog vele szöszölni 1.5 órát. :) Szóval agyilag meg nem vagyok álmos. Viszont kéne ma tanulni. Ami azért szar, mert már tűkön ülve várom a holnapot, hogy végre mehessek haza. :) De azért majd igyekszem, vár az előadásnapló. Ilusat päeva jätku!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr712373697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása