HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.13. 19:39 valkoinen

53. nap: 5-ös lett az észt ZH-m :)

 7-kor kelés, ma is voltam boltban reggel, a (negrid, de finom - nem vagyok rasszista :D) croissant mellé most egy Japp nevű csokit vettem, aminek a gyártója Marabou. :) Természetesen svéd. Amúgy egy az egyben Mars-utánzat volt, pedig már fel voltam készülve lelkileg, hogy megint nem lesz túl jó. De így meg egzotikus nem volt (sóhaj) - igen, nekem semmi se jó. :) Észten kiosztották a ZH-t, az eredmény fent látható. :) Nem lett hibátlan (mert sok olyan is lett): volt vesszőhibám (magyar értelmező jelző bekavart :D), meg 1, azaz egy ragozási hibám, meg a bácsi egyszer kijavította a televiisorban az r betűmet - szebben kell írni. Pedig igyekeztem, nagyoooon! Meg megkérdezte az észt bácsi, hogy mi felel meg egy finn szónak magyarul. :) Kb. ennyi értelmes történt az órán, aztán sok lazulás után elmentem ebédelni, ahol lazac volt a kaja, amit annyira nem szeretek, mert túl markáns íze van, de azért elmegy. Aztán megint lazulás, utána szókincsfejlesztés, ma, többek között, tanultunk finn mondásokat. Na, ez tetszett. Bár amit nekem kellett volna tudnom, azt pont nem tudtam (amúgy a többit se nagyon :D). De ez legalább hasznos. Meg játszottunk igebingót, amiben 4-en voltunk egy csapatban, és tök jó volt, mert 4 kör volt, és mindegyikünk nyert egyszer. :) Aztán megint szünet... Az utolsó óra meg a finn társadalom és kultúrás volt, amin a finn erdőkről tanultunk, volt benne egy-két érdekes momentum, de aztán fakitermelés, meg ilyen uncsibb témákra is rátértünk. Most meg megyek teázni, nem tudom, ma már fogok-e tanulni... Van új szülifeli meg lehet, hogy House is. ;) Ilusat õhtu jätku!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr702369427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása