HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.12. 15:14 valkoinen

52. nap: nem túl sikeres nap :)

Ma egyneműcsere volt. Nagyon izgalmas első mondat. :) Akár az életem. Mondjuk, izgalmasabb annál, ahogy hangzik, én néha az unalmas dolgokból is izgalmasat csinálok, olyan... hm, nem találom a kellő szót, béna, életképtelen, bölcsész? Maradjunk Csilla szavánál: gübe vagyok. :) Szóval kivittem az ágyneműmet, és nem emlékszem, hogy múltkor hogy volt rögzítve a kosárra a papír, amin be kell ikszelni, hogy melyik szoba-ágy a tied, de most valahogy a tollal volt rögzítve, és persze (igen, velem kapcsolatban persze :D), nem tudtam visszaügyeskedni úgy, ahogy volt, de aztán sikerült megoldani máshogy. Finnen a próbatesztet csináltuk, ellenőriztük. Izgi. Most meg elmegyek észt házit írni, lehet, hogy finnt is, utána előadásnapló. Ilusat päeva jätku!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr422365730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása