HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.10. 15:40 valkoinen

50. nap: leesett az első hó Lappföldön

 Tegnap még azt mondta mindhárom időjárás-jelentés, hogy itt is esni fog kedden, ma viszont már a 4-ből (találtam egy újat tanulás közben, khm :D) csak egy mondta, hogy fog, szóval, gondolom, nem fog, viszont a napi hőmérsékletet most is 5 és -1 közé teszi, bár lehet, hogy holnap már más lesz a leányzó fekvése. ;) Majd meglátjuk holnap meg kedden. Vasárnap van. Ritka unalmas nap. És sajnos, már unalmas sem lehet, mert tanulnom kell. Tanulni, tanulni, tanulni. És sajnos nem a téli fákat (jó, azokat mondjuk, még annyira nem is szeretném). Ma, ugye, semmi értelmes nem történik. Reggel szokásos 10-es kelés, és unbelievable, de nekiálltam tanulni már délelőtt, viszont elfelejtettem kitenni, hogy tanulok, úgyhogy persze, hogy rámírt valaki. :D És kizökkent az idő, illetve csak én. Csilla volt ez a gonosz, aki derékba törte heroikus vállalkozásomat, elmeséltem neki, hogy vele álmodtam, meg Katkával és Daniellel - biztos amiatt, mert tegnap egy finnes állást nézegettem, ami Brnoban lenne. Voltam boltban, megvettem a kedvenc amerikai sütimet, de fúj, utálom három (vagy kettő) étkezésre egymás után ugyanazt enni, illetve nem feltétlenül, de nem ettem ma semmi sósat - elvonási tünetek. Most tanulás van, természetesen előadásnapló, most írom a harmadik előadást, már a végefelé járok, illetve az a baj, hogy csak terjedelemben, mert az órának a felénél se vagyok. Na, megyek is vissza. Hátha meg tudom ma írni a negyediket is (ha-ha)...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr62360278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása