HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.09. 15:01 valkoinen

49. nap: SOS!

 Első értelmes cselekedetem ma az ebéd volt, ami amúgy nagyon finom volt: cordon bleu volt pulykából - hmmm, még csak véletlenül se a finn kaják ízlenek. :D És kb. ennyivel be is fejezhetjük a mai napi tevékenységem felsorolását. :D Beszéltem ma skype-on Zsófival, aki mondta, hogy tegnap visszaírt az egyik pesti tanárunk, hogy most azonnal kérdezzünk utána, van-e valamilyen hasonló kurzus Tamperében, Turkuban. Úgyhogy ezt tettem - még jó, hogy tegnap volt óra, amire bemehettem volna, de nem gondoltam, hogy ilyen irracionálisak lesznek, hogy most, így majdnem félév felénél, kezdjünk el bejárni az órára. Az enyémre, ráadásul, kötelező lett volna bejárni, szóval gondolom, hogy a tanár nagyon boldog lesz. Mindenesetre írtam neki, kíváncsi vagyok, fog-e válaszolni, mikor fog válaszolni, mit fog válaszolni... Megkérdeztem a vizsgát is, remélem, ha egyáltalán engedi, hogy vizsgázzak, akkor december 17 előtt lesz. Bár már nem érdekel, eggyel kevesebb vizsga, meg hagyjanak békén az otthoniak. Szóval az SOS az itteni tanárnak szól, bár ő valószínűleg nem olvassa a blogomat, de hátha-ha-ha. Amúgy egy röpke 424 oldalas könyvet adott fel a néni, hasonlít az MHSZ-re, majd meglátjuk. Kíváncsi vagyok, mennyi időm lesz ebben a félévben szakdogát írni - semmi? Majd januárban nekiállok, azt' összedobom - hihető magamat ismerve, nem akarok csúszni. :( Amúgy utálom a finn szakot meg a tanszéket. Persze, ezt minden olvasóm tudja. Megyek tanulni. Ilusat päeva jätku!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr102358223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása