HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.06. 22:38 valkoinen

46. nap: 4-es lett az észtem :)

 Ma van az orbitálisan koránkelős nap, nem szeretem, természetesen. Észten kiosztotta a ZH-t a bácsi, és 4-es lett. :) Nagyon örültem, mert már szétparáztam rajta az agyam, hogy biztos 2-es vagy 3-as lett. Viszont másoknak lett kettes... Pl. Justiinának is, ami azért érdekes, mert még tegnap is azt mondta, hogy milyen könnyű volt a ZH, és milyen jól sikerült. Úgy látszik, nem csak én nem vagyok képes belőni a teljesítményemet, vagy megítélni a tanár szigorúságát. Amúgy volt egy csaj előttem, aki szintén kettest kapott, és kifelejtette az első feladatot. Szegény - vagy hazug? :) Utána déltől finn nyelvóra, szokásos unalom, nagyon-nagyon egyszerű nyelvtant veszünk, hallgattunk magnót, az is iszonyat egyszerű volt. Aztán meg szókincsfejlesztés, tanultam pár új szót. :) Ez az óra még viszonylag hasznos. Jah, ebédet kihagytam: szerintem ez is volt már, csirkemell kurkumás-zöldséges mártásban, kicsit uncsi volt, de csináltam hozzá majonézes kukoricasalátát. :) Illetve hát majdnem, nem majonéz volt, hanem valamilyen salátaöntet, kicsit vegetaízű, de nem lett rossz. :) Az utolsó óra a társadalom és kultúrás volt, ahol a jóléti társadalomról volt szó, cím alapján azt hittem, érdekelni fog, de nem kötött le túlzottan, most meg húzok tanulni, mert holnap észt ZH, és még semmit nem tanultam. Áááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr652351910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása