HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.04. 18:17 valkoinen

44. nap: száradnak a ruhák

 Merthogy ma mostam. És a szárítógépet is használtam, de nem voltam túl sikeres, mert még mindig vizesek. Pedig amikor először használtam, olyan jól bejött. :( Szóval a hülye mosás miatt fel kellett kelnem fél órával korábban, nem szeretem ezt. Finnen totálisan semmi sem történt, nagyon rossz. Ellenben holnap tényleg meg kéne kérdeznem Heikkit, hogy mikor kapunk jegyet, mert le kéne foglalni a repjegyet, vagy lehet, hogy most mindjárt írok Ritának - szeretni fog... Irodalom nem volt jó, nem volt PPT, a gyerek- és ifjúsági irodalomról volt szó, de hát nem tudom, fasza lesz az előadásnaplóm, tökömért kellett finn szakra jönni, szenvedés az egész. Eme pozitív gondolatokkal búcsúzom. Álmos vagyok. Ami szánalmas, mert fél 10-kor keltem... Ilusat õhtu jätku!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr612344641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása