HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.01. 18:44 valkoinen

41. nap: boldog szülinapot, Tampere (és Apa :D)!

 Ma eddig nem sok értelmeset csináltam, de most az a terv, hogy blog, elolvasok pár cikket ráhangolódásképpen, aztán este még próbálok egyet hajrázni - természetesen előadásnapló, még mindig az első előadásról próbálok írni, khm. :D Bementem ebédelni a suliba (broileripastapaistos, azaz chicken and pasta casserole, nem volt rossz!, bár nem nézett ki túl bizalomgerjesztően, de mivel a hús még kevésbé volt szimpatikus... :D). Amúgy az összes finn kajára igaz szerintem, hogy a magyaroknak/nekem, nem feltétlenül az íze furcsa, hanem a kinézete, meg hát az idegesíti az embert, hogy igazából fogalmad sincs, mit eszel, miből készül az a kaja, amit eszel, mert én bár nem tudok főzni, de azért halovány elképzeléseim vannak, miből épülnek fel a magyar kaják, de ha eszek pl. egy ilyet, akkor kb. fogalmam sincs, csak minimálisan tudom belőni. Aztán találkoztam volna Mariyával, akivel sikeresen elkerültük egymást, vagy nem tudom, mi volt. Tegnap megadta a számát, én is az enyémet, de amikor tegnap próbáltuk hívni egymást, nem működött, szerintem az ő számával az volt a baj, hogy kell elé még országazonosító, bár ahogy ezt leírom, akkor valszeg ugyanaz, mint Laurának, na, mindegy :D. Egy fél órát vártam, aztán haza, itthon semmi értelmeset nem csináltam, azzal töltöttem el órákat, hogy kitaláltam, hogy holnap mire akarok menni majd a Tampere-hétvége jegyében, megnéztem, hol vannak az egyes dolgok, meddig vannak nyitva, stb. Na, nekiállok tanulni. Ilusat õhtu jätku (észtül: további szép estét :D)!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr332337826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása