HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.09.20. 17:41 valkoinen

30. nap: az utolsó nap az első hazatérésig :)

 Ahyoung hétfőnként 10-re megy suliba, úgyhogy jól kezdődik a hét: ilyenkor szoktam megírni a házit, meg zenét hallgatni is lehet. Fél 12-re bementem kajálni, és herkkupihvit ettem (herkku = csemege, pihvi = valami steakszerű dolog), ami nem volt rossz, viszont a krumplipüré... Isteni volt. :) Ellenben teleettem magam, mert sok reggelit ettem, és korán kajáltam, úgyhogy dilemmáztam, hogy vajon visszajön-e a kaja körülnézni, mi történt, mióta utoljára érezhette a földi levegőt. De szerencsére nem volt annyira kíváncsi. Délután mostam volna. De valaki nem jött a cuccáért. Nem tudtam, mit tegyek, vártam egy ideig, gondolkodtam, hogy bekopogjak-e a szobájába. Végül úgy döntöttem, hogy a legparasztabb módszert választom, amit mások is szoktak: kivettem a tiszta cuccait, és felhalmoztam a mosógép tetejére. Reménykedtem, hogy nem fogok összefutni egy (tangával vagy) alsónadrággal, miközben a (csaj/)srác éppen azt lesi, hogy mit csinálok a cuccaival. A szárító elromlott, nem mintha lett volna időm használni, mert 2-re mentem be órára, és még ki is kellett nyomtatnom a beszállókártyámat. Tényleg, most meg is nézem, mert be kellett írni, hogy milyen okmánnyal utazunk, és a hülye nem akarta felfogni, hogy személyivel, mindig az egyéb okmányt jegyezte meg, akárhányszor elmentettem. Hát, nincs ráírva, hogy személyi, de más se, remélem, nem ütöm meg a bokám holnap. Amúgy tök jó dolog, hogy nyomtathatunk ingyen 200 oldalt, de az viszont idegesítően környezettudatos, hogy az az alapbeállítás, hogy egy lapon 2 oldalnyi szöveg, ráadásul dupla oldalon, szóval ilyenkor mindig mindent át kell állítgatnom, mert a Wizzair nem környezettudatos. :) Finn órán ma megszámoltam: 3 mondatot mondtam. Téboly, hogy ennyien vagyunk... Utána irodalom volt, amin volt PPT, jee. :) Most meg asszem neki is állok tanulni, holnap irány hazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :))))))))))))))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr222310436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása