HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.09.17. 18:38 valkoinen

27. nap: az első nap, hogy tanulok...

 Apa, kezdődik. De nem lesz vicces. Pontosabban nem kezdődik, mert mielőtt kimentem a könyvtárból, akkor láttam meg, hogy mit keresek. Mert úgy van, hogy persze az összes kölcsönözhető könyvet kivették a szorgalmas finnek, amit olvasni kéne irodalomra (bár nem tudom, mert ha benn vagy órán, és érted, amit mondanak, nem úgy, mint én :D, akkor elvileg szerintem tudsz írni könyvek nélkül is). A zárójelemet pedig cáfolva most eszembe jutott, hogy mit mondott a Niina Kovalainen, aki interkulturális kommunikációt tanít (hogyan kommunikáljunk a finnekkel?), meg persze más is mondta: szóval itt a finnek nagy része dolgozik az egyetem mellett, ezért tart nekik ezer évig elvégezni egy szakot. Na, és az a lényeg, hogy esti kölcsönzésre kivehettem volna az egyik könyvet, ami a "tankönyvolvasó-teremben" van. De oda nem a könyvtárrészből lehet bejutni, hanem a B épületből. De nekem fogalmam sem volt arról, hogy az akkor most merre van, mert arra nem volt körbevezetés. Lehet, hogy elmondta egy mondatban a néni, hogy arra, gyermekeim, de hát nem mentünk arra, szóval nem jegyeztem meg. Szóval majd hétfőn. Vagy nem. Mert hétfőn 6-ig órám van. A könyvtár meg csak 7-ig van. Vagy ez a részleg 0-24-es? Akkor holnap is nyitva van. Már csak meg kell találnom, hogy hogyan és hol kell akkor bemenni a könyvtárba, amikor nincs nyitvatartási idő. Jah, tanuláson kívül a könyvtárban semmit nem csináltam, és sült hús volt a kaja. Megint. És nem volt kiírva. Megint. Nem is olyan jófejek a finnek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr272303898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása