HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.09.15. 22:11 valkoinen

25. nap: Nem szeretem a szerdát...

... mert 7-kor kelni. Tudom, lehetne rosszabb is, de csak 5-6 órát szoktam ilyenkor aludni, és akkor olyan vagyok, mint a mosott xxxx. Reggel volt egy észtem, ez a 2 másik hülye erasmusos szét akart zilálódni, nem egymás mellé ültek le, de nem hagytam bojkottálni az összetartozásunkat. :D Mondtam Danielnek, hogy gyere. :) Ma kiderült az észtről, hogy miért szar nyelv: mert intonációs, szóval az intonációnak van megkülönböztető szerepe. Tehát ha így mondod, akkor partitívuszi jelentése van, ha meg úgy, akkor meg genitívuszi. Még jó, hogy lesz belőle szóbeli vizsga. Remélem, átmegyek... (Ez mennyivel jobban hangozna az ironikus stílusomban: remélem, megbukok...). Jah, és azért is utálom a szerdát, mert észt után van 4 óra szünetem. És közben meg ugye kajálni kell, ahhoz meg lusta vagyok, hogy elmenjek könyvtárba, visszamegyek ebédelni, visszamegyek könyvtárba, visszamegyek órára. Leírni is rossz. Bár igen, 22 vagyok, nem 99. Kaja nem tudom, mi volt, mert nem az, ami ki van írva a táblára... A kaják felett ki van írva, de ugye mögöttem sor van, így is mindig dilemmázok, hogy mit egyek, és nem akarom még azzal is húzni az időt, hogy olvasgatom, mit eszek. Logikus lenne, ha a név alapján választanék, de ugye nem. :D Utána volt szókincses óra. És nagyon gagyi volt. Általában vágtam a dolgokat, de az egyik szót nem tudtam,brühü. A lényeg, hogy nagyon gagyi feladatok voltak 99%-ban, és ha véletlenül egy szót nem ismerek, azt tuti nekem kell megmagyaráznom. :D Este meg volt a hogyan kommunikáljunk a finnekkel című előadás, amiről azt hittem, hogy jó lesz és hasznos, de csak vicces volt, hasznos nem. Hüpp. Továbbra se tudok kommunikálni a finnekkel. :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr872299168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása