HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.09.14. 19:51 valkoinen

24. nap: eltévedve a tamperei egyetem labirintusában

 Ma majdnem magyar ebéd volt: sült csirkecomb. :) De persze egészben főtt krumpli volt hozzá meg kockára vágott ubi(sali - ami szerintem Magyarországon annyira nem passzol - vagy csak nekem, nem tudom), szóval emiatt nem éreztem azt, hogy otthon vagyok. :) És annyira megörültem, amikor mentem a menzára, mert általában currys rizs van, és azt hittem, hogy végre most rizibizi van vagy valami majdnem annyira jó, de aztán mindenféle fura dolgok voltak a rizsben, úgyhogy maradtam a krumplinál. :D Ennyit a gasztrorészről. :)) Utána mentem a számtechterembe, kinyomtattam a tanulmányi szerződés módosítását, 14.15-től volt órám, 2-től 3-ig van persze az irodalmi tanszékes nő is, rossz helyen írta alá a lapot, a küldő egyetemnél... Úgyhogy jövő héten mehetek vissza... De azért megkérdezem holnap, elfogadják-e - szerintem nem. Az órán ma egész okos voltam, de azért nem remekeltem. El kellett (volna) magyaráznom, mi az a krimi, és hát elég kis egyszerűcskére sikeredett. :D De legalább látta a tanár, hogy tudom, miről van szó. És volt egy rejtvény, amit csak én tudtam megoldani órán. :) Bár szerintem ez nem engem dicsér, a többiek voltak hülyék. :D Óra után el akartam menni könyvtárba, mert reggel még azt mutatta a katalógus, hogy benn van a 4 könyvből az egyik, ami kell nekem. Művészet volt megtalálni a könyvtárat... Meg még 2 emeletes is volt, hogy még jobban el legyek tévedve. Szóval nem volt benn a könyv. Örültem és örülök, úgyhogy holnaptól beveszem magam a könyvtárba. Ollé.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr212296500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása