HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.09.13. 19:38 valkoinen

23. nap: ismétlődés

 Tudom, nagyon gáz, hogy a kajával kezdem, de ma megint makkarastroganoff volt. Csodálkoztam. Azt hittem, csak később kezdenek el ismétlődni a kaják. Ennyit a kajáról. :)) Délelőtt végre megkaptam a diákomat, 5 euró volt ő. Finn órán ma nagyot alakítottam. Természetesen nem. :D Úgyhogy ennyit erről, hogy milyen májer leszek. :) Mondjuk, szómagyarázatban sosem voltam jó, sose jutnak eszembe egyszerű meghatározások dolgokról, mindig túlbonyolítom, amit meg természetesen nem tudok elmondani. Jahm, fejlődnöm kell. :) Utána meg irodalom volt. Jegyzeteltem. De ez sem volt egész. Viszont kaptunk valami szakirodalomfelsorolásnak tűnő izét. Holnap bemegyek a könyvtárba, bár nem tudom, hogy működik (hasznos volt a könyvtári körbevezetés... :D). Szóval és megnézem. Lehet, hogy nem olyan reménytelen mégsem ez az óra. Bár még mindig nem szimpatikus egyáltalán ez a luentopäiväkirja-dolog. Szerintem az a nő fog minket osztályozni, aki ma tanított. Most írjam le, hogy milyen gáz és követhetetlen, ha valaki papírról olvas fel? Biztos nagyon értékelné az őszinteségemet... Laurát egyáltalán nem láttam ma órán. Itthon meg nem volt net. 2 órán keresztül. Azt hittem, megőrülök. És esik/esett az eső, pedig gondolkoztam rajta, hogy elmegyek moziba vagy valami (egyedül...), de megázni nem szeretnék. Szóval van diákom. Úgyhogy majd nagyobb kedvvel látogatom majd a múzeumokat. ;) Vagy nem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr902293678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása