HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.09.03. 16:27 valkoinen

14. nap: esőnap

 A tervezett program az időjárásra való tekintettel elmarad. :) Múzeumba akartam menni egyébként, de esik, hideg van még 5 rétegben is (most már rajtam van Gege finlandos pólója is :D). Úgyhogy csak kajálni voltam a suliban (aprópicikekis húsgombócok). Ahyoung ellenben nem zavartatja magát az időtől: elment Helsinkibe Lindsey-vel. Stoppolva. Kemény. Nem hiszem, hogy valaha stoppolásra ragadtatnám magam, pláne nem a jelenlegi novemberi időjárásban. Szóval fogalmam sincs, mikor jön haza. Izgis. Én meg kevésbé izgis módon elmegyek Aronsont olvasni, mert tegnap kb. 10 oldalt sikerült (az MSN átka :D), és már nagyon érzem a lüktetést: szeptember-szakdoga-szeptember-szakdoga. Ez pedig a terméketlen és lassan író énem átka. Én miért nem tudok pár hét alatt összedobni egy szakdogát, mint más, normális ember? :) De ez van, ezt kell szeretni, tehát uccu Aronson... Jah, ha már úgyis van helyem, leírom, hogy kiderült, hogy Ahyoung miért akart kislámpát venni: mert szerinte túl sötét van a szobában még úgy is, hogy ég a nagylámpa. És én miért akartam kislámpát venni? Mert szerintem túl fényes a nagylámpa, használjuk helyette ezt! Éljen a kommunikáció. :) És akkor még egy update: csütörtökön lett volna olvasós-beszélgetős finnórám, ami kútba esett, mert észtre kell járnom, ugyanis kiderült, hogy 2 órának lennie kell a félévben, ami otthon is van. Még jó, hogy pont kettőt találtam... Észvesztő...  Mellesleg 7 fok van, brr. Bár itt benn, szerencsére, nem környékez fagyhalál. Na, éljen Aronson!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr852269263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása