HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.09.02. 17:34 valkoinen

13. nap: az első nap, hogy művelődök :)

 Nem is tudom, miért írom, de: a délelőtt szokásos semmi. :)) Lementem boltba reggelit venni, és láttam korvapuustit (finn süti, kb. olyan, mint a fahéjas csiga, de majd csinálok képet, és mellesleg azt jelenti, hogy pofon). :)) Majd vasárnap veszek. :) És abszolút gáz, hogy már majdnem 2 hete oda járok, oké, hogy nem minden nap, de majdnem, és most vettem észre, hogy van a Lidlben játékgép. Brutál. Egy néni nyomta rajta. De láttam ma piásokat is, úgyhogy ez a szenvedélyek (-kel való szembesülésem) napja. Viszonylag későn mentem ebédelni, csak 2 körül, zsír volt, mert nagyon kevesen voltak már, nem kellett keresni az ülőhelyet... Ma csütörtök, tehát borsóleves - lett volna, amúgy hússal. Elhatároztam, hogy azt eszem, mert mégiscsak híres dolog a finn borsóleves és ráadásul palacsintával volt. De végül nem ettem, mert erre fel kell készülnöm lelkileg - majd a következő héten, mert tényleg minden csütörtökön ez a menü. Szóval kb. színre és állagra úgy nézett ki, mint a lencsefőzelék! Meg hogy hússal... hát, így már értem, miért. Szóval annyira nem volt szimpatikus. Jah, de a palacsinta se olyan volt ám, mint otthon, bár ezt tudtam már az előző hétről. Kb. úgy néz ki, mint a lángos. Úgyhogy maradtam a csirkénél, ami nem volt rossz. Ebéd után egy kis pihi itthon, aztán elmentem a Mältinranta művészeti központba, ahol egy Kari Södö nevű pasi kiállítása volt. Iszonyat pici volt amúgy a kiállítóterem, mindössze 2 helyiségből állt, és egyikben sem volt olyan marha sok cucc, szerintem lehetett összesen vagy 15-20 kiállítási tárgy. Az egyik helyiségben festmények voltak, amik egyrészt abszolút absztraktak voltak, vagy pedig munkagépeket ábrázoltak. Nem hangzik jól, de mindkétfajta jól nézett ki. A másik helyiségben meg szobrok voltak, azok viszont csak absztraktak. Néha volt rajtuk értelmes szöveg, néha csak betűk, számok értelem nélkül. A teremben volt egy füzet, amiben rengeteg cikk volt erről az ipséről, és az egyikben azt írta, hogy ezek a számok-betűk azt szimbolizálják, hogy a mai világban mennyi jelszót kell megjegyezni az embernek. Úgyhogy megvolt a mai kultúra. :) További terv még mára Aronson.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr862267177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása