HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.09.01. 18:13 valkoinen

12. nap: naptári ősz vs. meleg tavasz

 Szép idő volt ma, 15 fok körül. Érdekes módon ennek ellenére szinte mindenkin kabát volt, én meg egy szál felsőben mászkáltam. Délelőtt szokásos semmi, illetve annyi volt, hogy vettünk Ahyoung-nal lámpát, és vicces volt, mert a villanykörte többe került, mint maga a lámpa. :) Utána bementem a suliba kajálni, lazac volt. :) Annyira nem jött be, ehető. Késő délután meg elmentem egyet lófrálni, az első teljesen betervezetlen állomás Viinikanlahti volt (lahti = öböl), ami a Pyhäjärvi öble. Nagyon gyönyörű volt. Kár, hogy nem volt nálam egy kis kenyér a kacsáknak. :) És míg gyönyörködtem a tájban, láttam egy házaspárt (gondolom) babakocsival kocogni, nagyon vicces volt. :) Utána meg nordic walkingos bottal görkorizó öreg házaspárt. Tényleg, most hogy ezt írom, csak most esik le, hogy voltak vagy 60-70 évesek, de akkor röhöghetnékem volt azon, hogy bottal görkoriznak. :)) Jah, míg sétafikáltam a Hatanpäänpuistohoz (puisto = park), azaz az arborétumba, megállt mellettem a lámpánál egy piros Ducati, akkor annyira belémhasított, hogy milyen jó lenne vezetni a kis Kawát. Jó lenne, ha jó idő lenne szeptemberben, mikor hazamegyek. :D Szóval az arborétum. Elvileg van ott egy rózsakert, illetve gyakorlatilag is van, csak azt hittem, hogy azért ha már ez a neve, akkor tényleg tele lesz rózsával, de olyan sok azért nem volt. Azért szép volt. Az arborétum többi része kevésbé volt érdekes. :) Ennyi történt ma. Most neki kéne állnom Aronsont olvasni, de előbb hírek lesznek, asszem. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr492264943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása