HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.08.31. 18:07 valkoinen

11. nap: kávézás a tutorral

 Tegnap megvettem a jegyeket, szóval igen, hazamegyek szeptember 21-én is. :) Meg október 26. :) Remélem, nem lesz belőle baj a suliban. De csak nem. Írtam tegnap Kubínyinak a nyelvtöris órával kapcsolatban, de eddig még nem válaszolt... Pedig jó lenne tudni, hogy elfogadja-e. Fél 11-kor tápászkodtam fel ma reggel amúgy, már rég nem aludtam ilyen sokáig (najó, nem olyan rég, otthon most nyáron, de a lényeg, hogy itt még nem :D). Úgyhogy a délelőtt pláne gyorsan elment. Bementem ma is kajálni a suliba, és elvileg makkara volt a kaja, ami kolbászt jelent, de átverés, mert virsi volt. :D Mindenféle számomra ismeretlen dologgal megspékelve, fura szósszal, de ehető volt - azt hittem, rosszabb lesz a finn konyha és hogy rosszabbul fogom viselni. :) Aztán hazajöttem. Itthon semmi, olvastam Aronsont. 6-kor meg találkoztam Laurával, ami elég rövidre sikeredett. Szerintem frusztrálja, hogy nem beszélek jól finnül - persze engem is... De ez van, muszáj. Azt mondta, hogy azért megy ilyen korán, mert holnap dolgozik, és 6-kor kelnie kell, de hát még 7 óra se volt, amikor elment, szóval nemtom. :D Szobatársam közben előkerült egy másik koreai csajjal, Lindsey-vel, amit fogalmam sincs, hogy kell írni, és kicsit furán kell kiejteni. Most éppen egy koreai talk showt néznek, Ahyoung amúgy is mindig ezt szokta nézni, és mindig szakad rajta. :) Azt mondja, nem sikerült túl jól az angol felmérőtesztje - én meg még azt sem tudom, hogy kell-e írnom egyáltalán finnből. Na, asszem megyek vissza olvasni. Jövő héten találkozom elvileg Laurával megint, bár ő is fog járni arra az irodalmas előadásra. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr302262318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása