HTML

UTA-004

A blog a Tamperében eltöltött 4 hónapomról fog szólni.

Friss topikok

Linkblog

2010.08.30. 15:52 valkoinen

10. nap: ismerkedés a könyvtárral

 Délelőtt szokás szerint nem történt semmi, negyed 12-kor elindultam a suliba kajálni, és csirkét ettem, valami szósszal, elvileg Chimichurri szósz (argentín) a menzai étlap szerint, de a Wikipédia szerint annak zöldnek kéne lennie, ez meg piros volt, szóval passzolok. Ehető volt. :) Utána másfél órás könyvtáras körbevezetés volt. Majd ha lesz diákom, 1-2 hét múlva, meglátom, mennyit fogtam fel belőle (vagy mennyire emlékszem...). Ami nagyon fura volt, hogy ha helyben olvasol könyvet, akkor nem kell visszatenned a helyére, hanem csak egy polcra. Szerintem tökéletesen értelmetlen így, mert akár a helyére is visszatehetnéd. Ám legyen. Aztán elmentem bankba, befizettem a 4 havi kolidíjat, majdnem 1000 eurót. Vicces volt a srác, mert nem volt hajlandó velem finnül kommunikálni, elmondtam neki, mi a nyűgöm, erre rögtön átváltott angolra. Nem kedves. Hallottam, hogy vannak ilyenek, de városi legendának hittem. :) És ennyi történt ma. Laurával e-mailezgetünk arról, hogy elvileg a Nettiopsuban nincsenek feltéve a tárgyak, nem tudok rájuk jelentkezni. Akkor az egyik óráról megindokolta, hogy arra azért nem kell jelentkezni, mert hogy előadássorozat (bár nálunk is volt hasonló, és attól még kellett...), egy másikra azt mondta, hogy az tömegelőadás, a harmadikra, hogy azt azok tanulják, akik finn nyelv alapszakosok, és akkor kérdezzem majd meg első órán, hogy beülhetek-e. A negyedikre, hogy a tanszék irodjában kell jelentkezni. Egyszóval (szerintem): brutális a káosz (számomra legalábbis). Ma mentünk volna Ahyoung-nal valami kerti sütésre, de éppen hazaesett egy barátnőjével és 2 perc múlva már mentek is tovább, én meg éppen teafőzésben voltam. A sors... Jah, meg megvettem a jegyem haza: október 26-tól november 1-ig otthon. :) Aztán még gondolkodom, hogy hazamenjek-e szeptemberben. Jó volna...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uta004.blog.hu/api/trackback/id/tr972259042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása